loading...
سایت تخصصی افزایش قد دکتر نیلوووووووووووووووووووووو
نیلوفر بازدید : 2769 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (23)

آیا شما کوتاه قد هستید و از کوتاه قد بودن خسته شدید؟ آیا می خواهید قد بلند تر شوید و از اینکه در کلاس از همه کوتاهترید خسته شدید؟ آیا می خواهید چند سانتیمتر به قد خود اضافه کنید؟ فیلم آموزشی که در ادامه خواهید دید شامل بهترین حرکات است که خلاصه شده در اختیار شما و به صورت رایگان قرار می گیرد تا شما به جواب همه ی سوالات فوق برسید پس بهتره تنبلی و سستی را کنار بگذارید و از امروز شروع کنید.

 

البته اگر نسخه کاملتر این میجموعه را می خواهید باید از لینک زیر اقدام به خرید آن کنید.

کلیک کنید

برای مشاهده و دانلود مجموعه خلاصه شده از 10 نوع از بهترین حرکات کششی برای قدبلندتر شدن و رشد بیشتر به ادامه ی مطلب بروید

نکات زیر را برای قبل از انجام باید مدنظر داشته باشید.

 

1- شروع حرکات کششی بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب باید باشد.

2- شما باید همه ی حرکات کششی را قبل از اینکه دوباره بخوابید انجام بدید.

3- یک رژیم غذایی سالم با مقدار زیادی از میوه و سبزیجات مصرف کنید. از مواد غذایی که شامل کافئین هستند مانند قهوه خودداری کنید.(در پست قبل توضیح داده شد)

4- سعی کنید حرکات را صاف و درست انجام دهید.

5- آب زیاد بنوشید.

البته بازم میگم برای استفاده از نسخه بهتر و کاملتر می توانید از لینک زیر برای خرید استفاده کنید.

کلیک کنید

برای دانلود مجموعه خلاصه شده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محسن نقی پور در تاریخ 1393/05/15 و 22:45 دقیقه ارسال شده است

سلام
ممنون از حضور گرمتون
اگه مایل بودید پیغام بذارید تا لینکتون کنم

این نظر توسط ممنونم در تاریخ 1393/04/23 و 17:47 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز سایت جالب و مفیدی داری ممنون که وبلاگ منم یه سرس زدی
من وبلگت رو به دوستام معرفی می کنم توهم مرام داشته باش و وباگ من وهم به دوستات معرفی



(((((((توجه هرچه که دوت دارید دانلود کنید در وبلاگ از من بخواهید من برایتان رایگان می گذارم مانند موزیک موزیک ویدیو بازی ونرم افزار)))))))))))))))

این نظر توسط امیرعلی در تاریخ 1393/04/23 و 16:55 دقیقه ارسال شده است

سلام باتبادل لینک موافقین؟

این نظر توسط امیر در تاریخ 1393/04/21 و 18:57 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست گلم
وبلاگ خوبی داری
واقعا بهت تبریک میگم

این نظر توسط طاها در تاریخ 1393/04/21 و 12:27 دقیقه ارسال شده است

شیطان می گوید:

1. کسی که اذان را بشنود و به نماز نرود پدر من است

2. کسی که اسراف می کند برادر من است

3. کسی که پیش از امام به رکوع وکسی که بدون بسم الله شروع به نان خوردن می کند اولاد من است

4. کسی که این گفتار من را به کسی می گوید دشمن من است وکسى که نمیگوید دوست من است

.آیا می دانید که اگر شما در حال حمل قرآن باشید

، شیطان دچار درد شدید در سر میشود

و باز کردن قرآن ، شیطان را تجزیه می کند

و با خواندن قرآن ، به حالت غش فرو میرود.

و خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش میشود؟؟

و آیا شما می دانید که هنگامی که می خواهید این پیام را به دیگران ارسال کنید. شیطان سعی خواهد کرد تا شما را منصرف کند؟؟؟

به فکر نمازت باش مثل شارژ موبایلت! با صدای اذان بلند شو مثل صدای موبایلت!

از انگشات واسه اذکار استفاده کن مثل صفحه کلید موبایلت!

قرآن رو همیشه بخون مثل پیامهای موبایلت!

خدایی ما کجاییم کپی کنید ببینیم چی میشه, آروم بگو (خدایا من عاشق توام و به تو نیاز دارم.به قلب من بیا.)اینو واسه أدد لیست هات (لینکاد)بفرست
و خدارو به یادشون بیار تاامشب بوسیله تو و این پیام هزاران نفر به یاد خدا بیفتن.
التماس دعا

این نظر توسط بهارنارنج در تاریخ 1393/04/19 و 23:28 دقیقه ارسال شده است



اینجا زمــین است...

بدبخت ها را مستند میکنند،

خوشبختـی را سـریـال

و از جدایـی ها فیلـم سینـمایــی مــی ســازند !شکلک

این نظر توسط iman در تاریخ 1393/04/19 و 15:00 دقیقه ارسال شده است

به سلامتی چشمی که چشم مارو روی همه چشم ها بست...
.
.
.
منتظرتم

این نظر توسط مهدیس در تاریخ 1393/04/18 و 20:37 دقیقه ارسال شده است

شلام عسیسم مرسی بابت نظرت قالب قشنگی داری خوشم اومدشکلکشکلک

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/04/16 و 11:09 دقیقه ارسال شده است

سلام وب خیلی خوبی دارید
ممنون که سر زدید

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1393/04/15 و 21:59 دقیقه ارسال شده است

سلامتیه اونایی که ترجیح میدن یک حقیقت نابودشون کنه
تا اینکه یک دروغ الکی آرومشون کنه !






شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
حتما شما هم جزو آن دست از کسانی هستید که هر روز خود را جلوی آینه می بینید و با استرس دنبال راهی برای افزایش قد و رشد بیشتر هستید چه زن یا مرد فرقی نمی کند بالاخره کوتاهی قد ممکن است روی شما تاثیر منفی بگذارد و باعث انزوا و گوشه گیری شما بشود. ذهن افراد بسیاری درگیر این موضوع است که آیا امکان افزایش بیشتر قد وجود دارد؟؟؟آیا با انجام ورزشهایی مانند بسکتبال،والیبال و یا حتی اسکیت و شنا می توان امیدی به رشد و افزایش قد داشت؟؟؟ آیا با انجام روشهای طب سنتی و داروهای گیاهی قدم بلندتر می شود؟؟؟ آیا طب سوزنی باعث افزایش قد می شود؟؟؟ آیا انجام حرکات کششی و مخصوص می تواند باعث افزایش قد شود؟؟؟ آیا با استفاده از داروهای شیمیایی یا هورمونی می توان نتیجه ی مطلوب گرفت؟؟؟ و بسیار دیگری از پرسش ها که فکر و ذهن شما را مشغول کرده است. باید بدانید که تا وقتی که صفحات رشد شما بسته نشده امکان افزایش قد در شما وجود دارد بدون در نظر گرفتن سایر مسائل از قبیل وراثت (مثلا من پدر و مادر قد کوتاهی دارم پس من هم قدم کوتاه خواهد ماند ) یا بیماری های هورمونی و ... فکر کردن به این مسائل اشتباه محض است و شما باید خودتان را برای درمان و هدفی که دارید آماده کنید نه اینکه استرس و فکر این جور مسائل را داشته باشید من خودم یکی از دوستانم با انجام حرکات اصلاحی و ورزشی و همین طور تغییر در عادات غلط و تغذیه که مهمترین علت رشد و کوتاهی قد به شمار می آید توانست حدود 10 سانتیمتر افزایش قد داشته باشد در حالی که پدر و مادر قد کوتاهی داشت مطمئن باشید که ناممکن وجود ندارد کوتاهی قد برای آدم‌‌ها از هر دو جنس، پدیده‌ای ناگوار به حساب می‌آید و باعث سرخوردگی افراد می شود ولی شما می توانید قد خود را زیاد کنید با انجام روشهایی ساده در منزل، عمده رشد قد در آقایان تا پایان سن ۲۵ سالگی و در خانمها تا پایان ۱۸ سالگی است ولی با این وجود امکان افزایش قد در همه افراد تا پایان عمر وجود دارد. شما با تغییر تغذیه و عادات بد مانند خوردن چیپس، فست فود، پفکها ،نوشابه های گازدار، غذاهای آماده فاقد ارزش غذایی، سیگار، قلیون، مشروبات الکلی و نوشیدنی های گازدار، خواب ناکافی و نامنظم (توجه داشته باشید که خواب کافی و منظم یکی از اصلی ترین دلایل افزایش قد است.) و همچنین عدم تحرک کافی و پشت میز نشستن می توانید به قد مناسب خود دست پیدا کنید در ضمن موارد بالا علاوه بر کوتاهی قد شامل بسیار دیگری از بیماری ها مانند پوکی استخوان، بیماری های قلبی و گوارشی و سایر دیگر بیماری ها می شود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    حدود قد شما چقدر است؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 218
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 1,224
  • بازدید کلی : 87,483
  • کدهای اختصاصی
     سلام دوستای عزیزم    اگه دوست دارین با هم بیشتر باشیم و آشنا بشیم  می تونین با هم تبادل لینک کنیم خیلی راحته.... فدای تک تکتون 

    پس اگه میخواین به سایت زیر برین و تبادل لینک کنین  چون سایت خودم مشکل داشت مجبور شدم این کار رو بکنم. 

    http://niloofarrr.rozblog.com





    از ما حمایت کنید


    دریافت کد گوگل پلاس